Vistas de página en total

4 feb 2012

tècniques Publicitàries- Tema 8

TÈCNIQUES PUBLICITÀRIES

TEMA 8: MODELS D’AGÈNCIES DE PUBLICITAT

La imatge que no es veu, pq' al blog no li agrada penjar-me les imatges és la diapo dels apunts. (A tots els temes on us trobeu això, és per aquesta raó)

Serveis Plens: La majoria ofereixen qualsevol servei de comunicació. Ogilvy

Creatives: Valoren més els creatius. Segarra (SCPF)

Estratègiques: Gent de comptes i formació de màrqueting que prioritzen l’estratègia.

Especialització en sectors: Agències només de salut, d’immigrants. Treballen a entendre com volen les persones que estan aquí i són de fora com reben el missatge. Saatchi&saatchi Health.

Planificació de mitjans zenithmedia

Interactives: Només treballen on-line. Res de off-line

RRPP/esdeveniments. Porter novelli Iberia

També es poden classificar per:

Àmbit procedència: Local (la ciutat), nacional (al país), multinacional (internacional)

Volum: D’empleats, una agència d’entre 20-20 persones és mitjanament gran, de 100 o més és MOLT gran, habitualment són de 6-10. O facturació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario