TÈCNIQUES PUBLICITÀRIES
TEMA 8: MODELS D’AGÈNCIES DE PUBLICITAT
La imatge que no es veu, pq' al blog no li agrada penjar-me les imatges és la diapo dels apunts. (A tots els temes on us trobeu això, és per aquesta raó)
Serveis Plens: La majoria ofereixen qualsevol servei de comunicació. Ogilvy
Creatives: Valoren més els creatius. Segarra (SCPF)
Estratègiques: Gent de comptes i formació de màrqueting que prioritzen l’estratègia.
Especialització en sectors: Agències només de salut, d’immigrants. Treballen a entendre com volen les persones que estan aquí i són de fora com reben el missatge. Saatchi&saatchi Health.
Planificació de mitjans zenithmedia
Interactives: Només treballen on-line. Res de off-line
RRPP/esdeveniments. Porter novelli Iberia
També es poden classificar per:
Àmbit procedència: Local (la ciutat), nacional (al país), multinacional (internacional)
Volum: D’empleats, una agència d’entre 20-20 persones és mitjanament gran, de 100 o més és MOLT gran, habitualment són de 6-10. O facturació.
No hay comentarios:
Publicar un comentario