Vistas de página en total

4 feb 2012

tècniques Publicitàries- Tema 6

TÈCNIQUES PUBLICITÀRIES

TEMA 6: INTEGRACIÓ DE TÈCNIQUES PUBLICITÀRIES EN EL MÀRQUETING

COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA INTEGRAL O MÀRQUETING INTEGRAL

És el mateix, però cadascú utilitza un o l’altre. Fa un temps les agències venien allò que sabien fer (un spot, una falca...), però arriba un punt en el que veuen que per satisfer millor les necessitats del client han de fer ús de la comunicació 360º.

La Comunicació publicitària integral és:

· Multidisciplinar i multicanal.

· Integració de “above the line” i “below the line”.

Hi ha una persona, que és el estratega, el planner, que pensa multicanalment, per fer accions multicanal. I al final munta una estratègia, si hi ha coses que ja fa l’agència les farà ella, i si l’agència no treballa alguna tècnica, es sol·licita a algun extern.

Planner:

- Cohesionador dins de l’agència, pq’ la campanya tingui una unitat.

- Gran comunicador

- Li recau la responsabilitat l’èxit o fracàs de la campanya.

- Cal tenir una mentalitat multidisciplinar

Un planner ve de director de comptes o investigador social.

Elements que ha de tenir un planner:

Mk directe, Publicitat, MK relacional, e-Marketing, Base de dades, MK promocional, Noves tecnologies

Visió integral del que és la comunicació.

Perquè es pugui cohesionar cal conèixer les diferents tècniques que ofereixen els diferents mitjans i actualitzar-les.

És important triar les tècniques més adequades en cada campanya, en funció dels objectius dels factors que intervenen en la comunicació publicitària (producte, mercat, target, posicionament...)

Diferència entre objectius de publicitat i objectius de màrqueting

Els de màrqueting els posa el client i els de publicitat l’agència.

No hay comentarios:

Publicar un comentario